CompuStitch maakt het persoonlijk d.m.v. machinaal borduren, bedrukken en bestickeren

 



CORONAMAATREGELEN

Is CompuStitch geopend?
CompuStitch is geopend, maar wel met strikte inachtneming van alle adviezen en richtlijnen van het RIVM en de Rijksoverheid.

Kan mijn bestelling nog wel verzonden worden?
Bestellingen worden verzonden met PostNL. Zolang PostNL dit op verantwoorde wijze kan doen, blijft het voor CompuStitch mogelijk om bestellingen te verzenden. Wel kan het verzenden door de omstandigheden wat langer duren dan normaal.
Voor meer informatie over het verzenden via PostNL kunt u terecht op de website van PostNL.
  
Kan ik mijn bestelling nog afhalen?
Afhalen van uw bestelling is mogelijk, maar zoals altijd alleen op afspraak.
Om het afhalen van uw bestelling contactloos te laten verlopen wordt er geen hand gegeven en zal uw bestelling op een tafel bij de ingang voor u worden neergezet i.p.v. overhandigd. Op deze manier kunnen we de 1,5 meter afstand het makkelijkst realiseren.
Voor het afhalen van een bestelling gelden vanaf 10-02-2021 Click & Collect regels.

Wat is Click & Collect en hoe werkt het?
Click & Collect is het systeem wat door de overheid is ingevoerd om het afhalen van bestellingen bij niet-essentiële bedrijven mogelijk te maken. Tussen het bestellen en het afhalen van niet-essentiële producten moet minimaal 4 uur tijd zitten. Er kan dus niet aan de deur besteld en direct afgehaald worden. Een bestelling kan via de webshop, per mail of telefonisch geplaatst worden en na minimaal 4 uur, op afspraak, afgehaald worden.

Kan ik mijn bestelling nog contant betalen bij afhalen?
De voorkeur gaat momenteel uit naar vooraf betalen per bank, maar als u toch liever contant betaald bij afhalen dan is dat ook mogelijk. Er zal wel gevraagd worden om zoveel mogelijk gepast te betalen en het bedrag neer te leggen i.p.v. te overhandigen.
Eventueel wisselgeld zal ook worden neergelegd i.p.v. overhandigd.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen als ik (milde) verkoudheidsklachten heb?
Als u (milde) verkoudheidsklachten heeft dan wordt er op gerekend dat u verstandig bent en thuis blijft!
Laat het wel even weten en maak een nieuwe afspraak voor het afhalen van uw bestelling wanneer u weer helemaal beter bent.


Kan ik mijn bestelling alsnog laten verzenden als ik eerder voor afhalen gekozen heb?
Het is zeker mogelijk om uw bestelling alsnog te laten verzenden. U krijgt dan een nieuwe factuur of een factuur voor alleen de verzendkosten. Zodra deze betaling ontvangen is, krijgt u een bevestiging en wordt uw bestelling verzonden.

 
Uiteraard worden alle maatregelen niet genomen uit klantonvriendelijkheid, maar om ieders gezondheid en veiligheid zoveel mogelijk te waarborgen. Er wordt op uw begrip en medewerking gerekend.