CompuStitch  maakt het persoonlijk d.m.v. machinaal borduren, bedrukken en bestickeren

    



TELEFONISCH BESTELLEN

 
Voor een telefonische bestelling kunt u bellen naar CompuStitch op telefoonnummer +31 (0)184-411514. 

Bij telefonisch bestellen wordt gevraagd om de volgende gegevens:
* Uw naam
* Uw adres
* Uw postcode en woonplaats
* Uw telefoonnummer
* Uw e-mailadres
Uw gegevens worden verwerkt conform de privacywetgeving AVG/GDPR.
  

* Wat u wilt bestellen
- Het artikelnummer en de omschrijving van het artikel
- Het aantal dat u van dit artikel wilt bestellen
- evt. een volgend artikel

* Of u een artikel wilt laten personaliseren.
Zo ja, dan graag uw wensen m.b.t. het personaliseren zo uitgebreid mogelijk vermelden.
- Het artikel dat gepersonaliseerd moet worden (artikelnummer en omschrijving)
- Machinaal borduren, bedrukken of bestickeren?

- Tekst en/of afbeelding
- Welk lettertype en welke kleuren
- De afmeting en positionering van de personalisatie
- Al uw overige wensen en/of vragen
U krijgt dan eerst een offerte met de mogelijkheden en de kosten voordat u definitief een bestelling voor personaliseren plaatst.
 
* Of u de bestelling wilt ophalen of laten verzenden. 

Na het plaatsen van een telefonische bestelling ontvangt u per mail* z.s.m. de factuur van uw bestelling (max. 2 werkdagen**).
In de factuur staan uw bestelling en uw adresgegevens zoals u die heeft doorgegeven.
Controleer de factuur nog even op juistheid van gegevens. In de factuur staan ook onze rekeninggegevens.
Uw bestelling wordt verder in behandeling genomen na ontvangst van uw betaling.
Zodra uw betaling ontvangen is krijgt u altijd een bevestiging hiervan.

Uw bestelling zal vervolgens z.s.m. verzonden worden. De te verwachten levertijd zal vooraf aan u worden doorgegeven.
U krijgt bericht, zodra uw bestelling verzonden is of klaar staat voor afhalen.


 *  Mocht u geen mailadres hebben, dan kunt u de factuur ook per post ontvangen. Per post kan het wel iets langer duren dan 2 werkdagen.
** Wanneer u per mail binnen 2 werkdagen geen verdere reactie heeft gehad dan kunt u er vanuit gaan dat er iets is misgegaan in de communicatie.
U wordt dan vriendelijk verzocht om nogmaals even contact op de nemen.

Telefonisch zijn wij helaas niet altijd bereikbaar. Mocht u ons telefonisch niet kunnen bereiken probeert u het dan op een ander tijdstip nogmaals of vul het onderstaande formulier voor een terugbelverzoek in. U wordt dan z.s.m. teruggebeld.

Wanneer u ook uw e-mailadres invult, dan kunnen we u in ieder geval per mail bereiken als het onverhoopt telefonisch niet zou lukken.
Bij Bericht kunt u aangeven waarover u teruggebeld wilt worden.

Zodra u bij CompuStitch een bestelling plaatst geeft u aan akkoord te gaan met onze Algemene Voorwaarden.